|
|
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Уже багато років минуло з того дня, як перестало битися благородне серце геніального поета, але світлий образ Великого Тараса безсмертний, як і сам народ, що породив його. На початку березня кожного року в нашій школі проходить Тиждень, присвячений великому сину українського народу - Т.Г.Шевченко.
|
Основним підходом до впровадження системи навчання і виховання у сучасній школі залишається класно-урочна система, за якої провідною формою організації навчально-виховної роботи є урок. Стосовно процесу навчання урок виконує інтегруючу роль, оскільки відображає та поєднує такі його компоненти: мету, зміст, методи, засоби навчання, взаємодію вчителя та учнів.
|
У застосуванні методів
навчання треба бути обережним, інакше
ефективний урок може перетворитися на ефектний.
Л. А. Павленко
Питання моделювання уроку є надзвичайно актуальним для сучасних
педагогів, що працюють в умовах особистісно орієнтованого підходу,
запроваджують інноваційні технології. Спробуємо поміркувати й висловити свою точку зору з проблеми. Як потрібно
змоделювати урок, щоб досягти ефективності й результативності, розвитку творчих вмінь і
навичок учнів?
|
Правильно розроблена і побудована
система ілюстративних матеріалів по
навчальному предмету дозволить
інтенсифікувати навчальну діяльність
учнів і підвищить ефективність і якість навчання.
|
Практична
частина (розробка уроку до виступу «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»)
|
Зміст
Вступ
1.
Психолого-педагогічний аналіз сучасного стану досліджень з проблеми розвитку
творчих здібностей учнів
1.1 Поняття
творчості
1.2 Проблемні
задачі як засіб розвитку творчих здібностей учнів
2. Методи і прийоми
роботи з учнями для розвитку творчих здібностей
2.1 Самостійна
робота учнів
2.2
Науково-дослідницька діяльність учнів
3. Практична
частина (розробка уроку додається у наступній статті)
Висновки
|
Якою стане в майбутньому сьогоднішня юна людина – важлива моральна, політична, економічна задача нашого
суспільства. Роль вчителя та вихователя в цьому процесі важко не оцінити. Від учителя та вихователя в значній
мірі залежить, якими виростуть діти, чи знайдуть вони самих себе.
|
У сучасному світі спостерігається дезінтеграція
емоційного життя людини, зумовлена дією двох протилежних, але взаємопов’язаних
тенденцій.
У результаті цього емоційна сфера стає найбільш
уразливою в сучасній культурі, що особливо гостро виявляється в різноманітних
стресових станах, "афектах неадекватності” та відповідних їм формах поведінки.
Тому надзвичайно важливим є усвідомлення людиною ролі та значення емоційної
сфери в оптимізації діяльності, спілкування, психічного й фізичного здоров’я.
|
|
Формування літературних компетенцій під
час вивчення української літератури може
бути ефективним завдяки використанню новітніх інформаційних
технологій.
|
Урок – це дзеркало загальної і педагогічної
культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства,
показник його кругозору, ерудиції.
В.Сухомлинський
|
|
| Календар подій |  |
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|