Уже багато років минуло з того дня, як перестало битися благородне серце геніального поета, але світлий образ Великого Тараса безсмертний, як і сам народ, що породив його.
На початку березня кожного року в нашій школі проходить Тиждень, присвячений великому сину українського народу - Т.Г.Шевченко.
Основним підходом до впровадження системи навчання і виховання у сучасній школі залишається класно-урочна система, за якої провідною формою організації навчально-виховної роботи є урок. Стосовно процесу навчання урок виконує інтегруючу роль, оскільки відображає та поєднує такі його компоненти: мету, зміст, методи, засоби навчання, взаємодію вчителя та учнів.
У застосуванні методів
навчання треба бути обережним,
інакше
ефективний урок може перетворитися на ефектний.
Л. А. Павленко
Питання моделювання уроку є надзвичайно актуальнимдля сучасних
педагогів, що працюють в умовах особистісно орієнтованого підходу,
запроваджують інноваційні технології. Спробуємо поміркувати й висловити свою точку зору з проблеми. Як потрібно
змоделювати урок, щоб досягти ефективності й результативності, розвитку творчих вмінь і
навичок учнів?
Правильно розроблена і побудована
система ілюстративнихматеріалів по
навчальному предмету дозволить
інтенсифікувати навчальнудіяльність
учнів і підвищить ефективність і якість навчання.
Якою стане в майбутньому сьогоднішня юна людина – важлива моральна, політична, економічна задача нашого
суспільства. Роль вчителя та вихователя в цьому процесі важко не оцінити. Від учителя та вихователя в значній
мірі залежить, якими виростуть діти, чи знайдуть вони самих себе.
У сучасному світі спостерігається дезінтеграція
емоційного життя людини, зумовлена дією двох протилежних, але взаємопов’язаних
тенденцій. У результаті цього емоційна сфера стає найбільш
уразливою в сучасній культурі, що особливо гостро виявляється в різноманітних
стресових станах, "афектах неадекватності” та відповідних їм формах поведінки.
Тому надзвичайно важливим є усвідомлення людиною ролі та значення емоційної
сфери в оптимізації діяльності, спілкування, психічного й фізичного здоров’я.
Формування літературних компетенцій під
час вивчення української літератури може
бути ефективним завдяки використанню новітніх інформаційних
технологій.