|
|
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 21-24 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Між
структурними елементами особистісно зорієнтованого уроку та методу проектів є
логічний, умотивований зв’язок.
Основа методу проектів – самостійність учнів у
пізнавальній діяльності як запорука творчого підходу до вивчення української
літератури.
|
Модель досвіду
Актуальність і перспективність досвіду:
- Забезпечує
умови для розвитку творчої особистості дитини;
- Сприяє
виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
- Сприяє
позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні,
самореалізації та самовдосконаленні;
- Дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту
освіти;
- Забезпечує
особистісно орієнтовану модель навчання;
- Робить
можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української
мови та літератури.
Мета досвіду:
- Створення
оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
- Створення
атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
- Розвиток
соціальної та громадянської компетентності дитини.
|
|
Творчий переказ - перехiдний вид роботи вiд
переказiв до творiв. У ньому учень не тiльки вiдбиває змiст i деталi
прочитаного уривка, а вiдповiдно до завдання сам робить певнi змiни й
додатки. В усiх випадках, коли учнi пишуть творчий переказ, треба, щоб вони
вловлювали тон i особливостi розповiдної манери автора уривка i щоб їхнi
доповнення до запропонованого тексту були написанi мовою, близькою до мови
твору.
|
|
Міцну і
заможну Українську державу побудує нове покоління українців, що матиме високу
духовність, твердий розум, міцну волю, і національну державну свідомість.
|
|
| Календар подій |  |
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|