Microsoft Powerpoint — унікальна програма, яка дозволяє створювати відмінні учбові презентації, витративши на це зовсім трохи зусиль, особливо, якщо використовувати готові шаблони. Якщо необхідно зробити презентацію для уроку, то це зовсім не проблема. Викачати шаблони Powerpoint можна безкоштовно у мене на сайті — це заощадить ваш час.
Оцінювання мовних знань і вмінь здійснюється в 2-4 класах не менше як двічі на семестр після вивчення певної теми (невеликі за обсягом теми можна об'єднувати, а великі – перевіряти за логічно завершеними частинами). У початкових класах застосовуються різні методи перевірки: усноїперевірки (бесіда, розповідь учня); письмовоїперевірки (самостійні, контрольні роботи, твори, перекази, диктанти, графічні завдання тощо);практичної перевірки (дослід, практична робота, спостереження, заповнення таблиць, побудова схем, моделей, перфокарт тощо). Відносно новим є використання тестових завдань, які є стандартизованим засобом перевірки, який цілеспрямовано і економно у часі може кількісно виявити, що учень знає і вміє.
Мета: Розширювати і збагачувати знання учнів про мову.
Розвивати навички застосування знань
рідної мови практично, вміння правильно висловлювати свої думки.
Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, уміння працювати в групах.
Прищеплювати любов до української мови, бажання нею досконало володіти і
пропагувати серед ровесників та старших. Виховувати взаємоповагу,
взаємодопомогу.
Важливим принципом гурткової роботи є посилення практичної
спрямованості вивчення мови. Керуючись цим принципом, учитель має приділяти
увагу вдосконаленню комунікативних умінь, збагаченню й активізації словникового й фразеологічного запасу школярів,
умінь роботи зі словниками та довідниками, принагідному закріпленню орфографічних і пунктуаційних навичок.
Ознайомлення з відомостями з фразеології рідної мови має розвивати
інтерес до вивчення лінгвістики, спонукати дітей до самоосвіти. Робота з
додатковою літературою, виступи із доповідями, ознайомлення з творчістю
видатних мовознавців, самостійне складання гуртківцями лінгвістичних задач,
виготовлення роздавального матеріалу, – усе це сприятиме профорієнтації
школярів.
Одне
з найголовніших завдань шкільного курсу української мови полягає в глибокому й
міцному оволодінні учнями лексичним і фразеологічним багатством як стрижнем її
самобутності, фундаментом буття і
свідченням духовно-культурного й творчого потенціалу її носіїв. Насамперед у
фразеології мови в концентрованій, високохудожній формі зосереджується
найголовніша інформація про найприкметніші особливості й найцінніші здобутки
матеріальної та духовної культури народу, його історію та контакти з іншими
етносами, риси його менталітету й етико-естетичні погляди, мовну майстерність і
творчеспромогу.
Українською катастрофою ХХ століттяназиваєсучаснагромадська думка голодомор 1932 – 1933 років в Україні. Терор голодом, запровадженийсталінськимтоталітарним режимом в Україні, заподіяв смерть мільйонамхліборобів. Аджевід голоду, масовихрепресійідепортаційУкраїнавтратилабільшеніж за роки Першоїсвітової та громадянськоївоєн.
Завдання з української мови для учасників ІІ етапу змагань складаються членами обласної методичної комісії. Для всіх учасників Конкурсу, незалежно від мови навчання, розробляється один пакет завдань. Під час Конкурсу перевіряється лише письмове мовлення.
Пропонований тест призначений для моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів 5 класу з української мови (мови навчання) за результатами їхнього навчання в початковій школі. Зміст тесту розроблено відповідно до вимог базової навчальної програми з української мови для 1–4 класів (Програми для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи. – К. : Початкова школа, 2006).
Вчити учнів виділяти риси характеру героїв оповідання, розрізняти у їхніх вчинках добро і зло, правду і брехню, милосердя і черствість, бездушність; поглиблювати навички аналізу епічного твору; розвивати навички виразного читання, висловлення власного ставлення до прочитаного, логічне та образне мислення; виховувати високі моральні якості та духовні цінності.
Федько-халамидник — заводій, дитячий «отаман». «Спокій був його ворогом», — сказано про Федька в авторській ремарці. І це справді так. Федько любить влаштовувати ризикові розваги, дражнити сусідських хлопців. Скільки в ньому відваги, життєвого азарту, винахідливості й тієї надійності, яка, власне, й робить його ватажком!