Посібник уміщує детальні поурочні плани для навчання української мови семикласників. Плани складено у відповідності до сучасних вимог, відповідно до програми для середньої загальноосвітньої школи Рідна мова (В.І.Новосьолова, Л.В.Скуратівський, Г.Т.Шелехова, 2001 р.). Посібник передбачає навчання за підручником Передрій Г.Р., Скуратівський Л.В., Шелехова Г.Т., Остаф Я.І. Рідна мова: підручник для 7 класу, - К.: Освіта, 2001.
Посібник уміщує детальні поурочні плани для навчання української мови семикласників. Плани складено у відповідності до сучасних вимог, відповідно до програми для середньої загальноосвітньої школи Рідна мова (В.І.Новосьолова, Л.В.Скуратівський, Г.Т.Шелехова, 2001 р.). Посібник передбачає навчання за підручником Передрій Г.Р., Скуратівський Л.В., Шелехова Г.Т., Остаф Я.І. Рідна мова: підручник для 7 класу, - К.: Освіта, 2001.
Посібник уміщує детальні поурочні плани для навчання рідної мови шестикласників. Плани уроків складені відповідно до вимог програми для середньої загальноосвітньої школи Рідна мова (В.І.Новосьолова, Л.В.Скуратівський, Г.Т.Шелехова, 2001 р.).
Посібник уміщує дидактичний матеріал до кожної з виучуваних тем, детальні методичні розробки уроків розвитку зв’язного мовлення, тексти для переказів, систему вправ, що забезпечують підготовку учнів до роботи над твором.
Посібник містить детальні поурочні плани для навчання п’ятикласників української мови, складені відповідно до програми для середньої загальноосвітньої школи «Рідна мова. 5-11 кл.» (В.І.Новосьолова, Л.В.Скуратівський, Г.Т.Шелехова, 2001 р.). Кожен урок структуровано згідно з його метою і завданнями. Посібник включає уроки різних типів, які охоплюють усі аспекти навчально-виховного процесу.
Застосування різних способів структурування навчального матеріалу з використанням опорних схем, що містять головні теоретичні відомості й факти мови, є ефективним способом інтенсивного навчання української мови.
Сучасна школа має застосувати педагогічні доцільні методи навчання завдяки яким учні повноцінно засвоюють знання, інтенсивно розвивають творчу активність і самостійність.
Мета: перевірити знання
учнів, здобуті на уроках української мови; сприяти активізації та розвиткові
розумових і мовленнєвих здібностей дітей, їхнього мислення, пам`яті, виробленню
в учнів уважності, спостережливості, відповідальності; розвивати творчі
здібності дітей; виховувати в них любов до рідної мови.