Тема уроку: Вживання
багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення).
Лексична помилка (практично). Ознайомлення з перекладним словником.
Використовуючи в навчальній роботі елементи гри, вчитель має змогу зробити серйозну розумову працю дітей захоплюючою і тим самим полегшити її.
У позакласній роботі можна використати ребуси слів, правопис яких треба запам'ятати. Можна використовувати ребуси-загадки, в яких слова або фрази, що розгадуються, зображено у вигляді комбінацій малюнків з літерами та іншими знаками.
У духовному й політичному житті кожного народу є події й роки, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль у світових цивілізаційних процесах. Тепер маємо і в нашій історії такі події, що перед усім світом засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя.
Перші
кроки незалежності стали випробуванням для всіх, тестуванням на зрілість,
терпіння, толерантність, нарешті – на здоровий глузд. За роки незалежності
багато чого змінилося в нашій країні. Зроблено багато, але належить зробити ще
більше. Нам треба утвердити Україну як високорозвинену, незалежну європейську
державу. Я вірю, що український народ знайде в собі сили і волю, щоб подолати
всі труднощі, розумно синтезувати найкращі національні надбання та світовий
досвід на шляху розбудови своєї держави.