Важливим принципом гурткової роботи є посилення практичної
спрямованості вивчення мови. Керуючись цим принципом, учитель має приділяти
увагу вдосконаленню комунікативних умінь, збагаченню й активізації словникового й фразеологічного запасу школярів,
умінь роботи зі словниками та довідниками, принагідному закріпленню орфографічних і пунктуаційних навичок.
Ознайомлення з відомостями з фразеології рідної мови має розвивати
інтерес до вивчення лінгвістики, спонукати дітей до самоосвіти. Робота з
додатковою літературою, виступи із доповідями, ознайомлення з творчістю
видатних мовознавців, самостійне складання гуртківцями лінгвістичних задач,
виготовлення роздавального матеріалу, – усе це сприятиме профорієнтації
школярів. Мета роботи гуртка: o поглиблювати відомості про фразеологію; o
збагачувати й
активізувати словниковий та фразеологічний запас учнів; o сприяти розвиткові комунікативної компетенції школярів; o підвищувати
комунікативну активність дітей; o удосконалювати
вміння школярів працювати колективно, в
групах та самостійно. Завдання гуртка: o
стимулювати
інтерес школярів до вивчення рідної мови; o підвищувати загальний рівень мовленнєвої підготовленості
учнів; o
активізувати
вміння й навички живого спілкування, розвиток
видів мовленнєвої діяльності;
o
сприяти
всебічному розвиткові особистості кожного школяра.
|