Просвітитель, філософ і поет Григорій Савич Сковорода — один із видатних мислителів історичного минулого нашої держави. Людина універсальних знань і здібностей, палкий захисник інтересів знедоленого народу, він все своє свідоме життя присвятив пошукам істини, боротьбі проти соціальної нерівності.
Читання текстів розвиває
мислення учнів, допомагає глибше зрозуміти особливості рідної мови. Інформація, яку отримує учень з текстів, формує його світогляд, збагачує країнознавчими знаннями про
історію, культуру, економіку, політику, побут країни, мову яку він вивчає.
Велика розумова робота, котра виконується читцем з метою проникнення у зміст
тексту, розвиває мовну здогадку та антиципацію, самостійність у подоланні
мовних та смислових труднощів, інтерес до оволодіння мовою.
Читання текстів розвиває
мислення учнів, допомагає глибше зрозуміти особливості рідної мови. Інформація, яку отримує учень з текстів, формує його світогляд, збагачує країнознавчими знаннями про
історію, культуру, економіку, політику, побут країни, мову яку він вивчає.
Велика розумова робота, котра виконується читцем з метою проникнення у зміст
тексту, розвиває мовну здогадку та антиципацію, самостійність у подоланні
мовних та смислових труднощів, інтерес до оволодіння мовою.
Аудіювання (слухання і розуміння) — вид мовленнєвої діяльності, тісно пов'язаний з усним мовленням, хоча можна слухати і озвучене писемне мовлення (наприклад, читання книжок вголос; останні новини по радіо тощо). Без слухання неможливе спілкування в повсякденному житті, засвоєння інформації як у школі, так і поза її межами. У школі потрібно навчитися слухати мовлення вчителів, висловлювання товаришів (лекції, доповіді, виступи на зборах та ін.).
Аудіювання (слухання і розуміння) — вид мовленнєвої діяльності, тісно пов'язаний з усним мовленням, хоча можна слухати і озвучене писемне мовлення (наприклад, читання книжок вголос; останні новини по радіо тощо). Без слухання неможливе спілкування в повсякденному житті, засвоєння інформації як у школі, так і поза її межами. У школі потрібно навчитися слухати мовлення вчителів, висловлювання товаришів (лекції, доповіді, виступи на зборах та ін.).
Використання карток на уроках української мови допомагає розвивати в учнів логічне мислення, пізнавальні здібності; виховувати позитивну мотивацію навчання; формувати уміння порівнювати, узагальнювати, виключати зайве; сприяє зниженню рівня тривожності і формуванню адекватної оцінки. Індивідуальні картки, які я використовую під час самостійних робіт, вносять різноманітність в мою методику роботи та значно економлять час на уроці. Кожен учень одержує різні завдання, тому елементи списування один в одного відсутні. Це дає можливість об’єктивно за короткий час оцінити знання кожного, накопичити велику кількість балів та узагальнити рівень знань, умінь та навичок учнів.
Картки будуть корисні вчителям для роботи на різних етапах уроку й допоможуть урізноманітнити його, зробити інформативно насиченим.