Яка глибока думка закладена в словосполученні «вибір професії», скільки викликає воно емоцій та сподівань і водночас скільки породжує проблем! Це не просто вдало чи невдало прийняте в юності рішення, це щаслива або розбита доля, активне, творче, радісне життя чи байдуже, пасивне існування.
Мета години спілкування: ознайомити з різноманітним світом професій, звернути увагу підлітків на таке важливе проблемне питання, як вибір професії; допомогти обрати справу до душі, відповідно до своїх можливостей.
Суїцид останнім часом перетворився на одну з найгостріших проблем сучасного суспільства. Збільшення випадків самогубств зумовило поглиблення вивчення цієї проблеми. Більша частина випадків самогубств припадає на групу підлітків, тому акцент у даному досвіді роботи безпосередньо зроблений на профілактиці суїцидальної поведінки.
Виховання - процес, що починається з дитинства, коли в душу дитини закладаються основні життєві принципи, що допомагають їй стати Людиною з великої букви, сміливо увійти до епохи нового розуму і зайняти в ній гідне місце, усвідомлюючи себе особистістю й індивідуальністю.
Мета години спілкування: виховати в учнів законослухняність, повагу до правових норм громадянського суспільства; навчити захищати права неповнолітніх в Україні; розвинути уявлення про права неповнолітніх в світі.
У житті кожної людини, яка у свій час була учнем, помітну роль відігравав класний керівник. Упродовж довгих років шкільництва педагог-вихователь найближче стояв біля джерел духовного становлення учнів. До завдань класного керівника належить виховання всебічно розвиненої особистості, що визначає функції класного керівника.
Класний журнал (далі - журнал) – це обов’язковий документ загальноосвітнього навчального закладу, в якому фіксуються результати навчальних досягнень учнів, відвідування ними занять, стан виконання навчальних програм тощо. Ведення класного журналу здійснюється відповідно Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Дана стаття містить у собі такі рекомендації: "Ведення класного журналу", "Як працювати з щоденниками учнів", "Посадові обов`язки класного керівника", "Циклограма роботи класного керівника", "Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник", "Пам`ятка класному керівнику з попередження правопорушень серед учнів".
Метою даної статті є виявити, як причини дезадаптації учнів до навчання на кожному етапі та намітити шляхи подолання проблем перехідного періоду можуть бути викликані двома групами причин - недоліками в навчанні учнів дошкільної й початкової ланки та порушеннями у сфері спілкування.
Без здоров'я немає щастя. Іноді учні наче навмисно все роблять для того, щоб загубити своє здоров'я. Вони набувають поганих звичок, які негативно впливають на них і яких потім не можуть позбутися, але про це не думають, а поки що хизуються перед друзями. Та тільки чим? Не дуже приємно дивитися на таких дітей, знаючи, що через деякий час вони почнуть хворіти і втрачатимуть своє здоров'я, бо негативні звички згубно діють на людей.
Усе своє життя, з самого дитинства, людина не знає , що таке добре, а що таке погано. Кожне життя дається нам якоюсь дивною квіткою, яка вранці вмивається росою, зустрічаючи новий день, ніжно простягає руки-пелюстки до сонця, щоб захистило її від усього злою і недоброго, а ввечері тихо й сумовито складає свою голівку до матері-землі, сподіваючись наступного дня побачити цей світ кращим і добрішим.
Тема нашої класної години вічна. Внутрішній світ людини, її душевні якості — це море чуттів. Ідейні прагнення, моральні принципи, риси характеру, вольові якості разом узяті, визначають поведінку людини.