Вступ
……………………………………………………………………… 3
Розділ
І. Контроль та оцінювання навчальних досягнень
1.1 Поняття про контроль і
діагностику навчання …………………….. 4
1.2 Функції перевірки і оцінювання знань, умінь і навичок …………..
6
Розділ ІІ. Оцінювання на
уроках української літератури
2.1 Без оцінки кожний процес засвоєння неможливий ………….……. 12
2.2 Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів з української літератури …………………. 17
Висновки …………………………………...…………………………….
22
Список використаної літератури
……………………...……………….. 24
Додатки ………………………………….. 26 Тема курсової роботи – «Оцінювання знань, умінь і навичок учнів на уроках
української літератури» є на даний момент актуальною. Мета роботи – дослідити методи, види, форми оцінювання учнів на
уроках української літератури. Завдання: - проаналізувати поняття
контролю та оцінювання навчальних досягнень; - виділити види, форми,
методи перевірки знань на уроках української літератури; - розглянути критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів. Предметом дослідження даної роботи є оцінювання навчальної діяльності учнів. Об'єкт дослідження – навчальна діяльність на уроках української літератури. Дана робота може бути
використана студентами, вчителями-словесниками загальноосвітніх навчальних
закладів, викладачами педагогічних університетів, інститутів, коледжів,
слухачами системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
|