Мета уроку: формувати вміння
будувати текст описового характеру в художньому стилі на основі власного
спостереження; розвивати зв'язне мовлення, уяву і творчі здібності; виховувати прагнення
вдосконалювати себе, своє мовлення, робити його багатим, грамотним, красивим;
виховувати любов до природи.
В освітній системі України існує багато можливостей для учнів перевірити свій творчий потенціал. Це різноманітні конкурси, турніри й командні змагання. Але наймасштабнішої підготовки й найбільшої самостійності вимагають саме олімпіади, адже це є індивідуальне змагання учнів за особисту першість.
Вашій увазі пропонується зразки завдань для інтелектуальних змагань з української мови та літератури.
У збірнику наявні завданння з
української мови та літератури для інтелектуальних змагань старшокласників, орієнтовні відповіді на поставлені питання та зразки
виконання завдань, оснащені поясненнямита алгоритмами дій, які розширять спектрзагальноінтелектуальних
навичок, збагатять кожного арсеналом підходів та прийомів інтелектуальної
праці.
Структура, обсяг та інші параметри контрольних робіт визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для основної школи.
Моніторинг якості загальної середньої освіти проводиться за збірниками завдань для проведення моніторингу, що видані ТОВ "Центр навчально-методичної літератури".
Складено на підставі Методичних рекомендацій з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі (оновлений варіант), відповідно до листа ІІТЗО № 14.1/10-3300 від 11 жовтня 2013 року.
На відзначення у 2014 році
200-річчя від дня народження Тараса Григоровича Шевченка буде проводитися ХІІІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, що
проходитиме під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» та присвячений Шевченківським
дням, з 1 листопада 2013 року до 25 лютого 2014 року.